Produsele comercializate pe stabledesk.ro, pot fi returnate in termen de 14 de zile de la data intrarii in posesie a produselor.
Clientul are dreptul sa denunte unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara a invoca vreun motiv.
Costul de retur este 30 lei pentru produsele din categoriile Suporturi Monitor si Accesorii si 150 lei pentru restul categoriilor precum Birouri reglabile, Blaturi birou, Cadre reglabile, Scaune ergonomice, daca comanda este compusa din produse din mai multe categorii si se returneaza toate costul se aplica cel de la categoria cu taxa de retur majora. Curierul pentru retur va fi trimis de compania noastra pentru ridicare si suma se va retine din totalul rambursabil.
Daca coletul este platit online sau metoda si este refuzat de catre client, acest lucru se percepe ca un retur si este tratat ca atare.
Daca produsul nu este ridicat de catre client de la cureir si el se intoarce la noi, clientul se obliga in achitarea taxei de transport initiala si se restituie clientului contravaloarea produselor fara taxa de transport initial achitata. Daca produsele neridicate sunt comandate cu plata la livrare, se solicita achitarea taxei de ramburs si costul de transport prin transfert bancar conform termeni si conditile noastre de utilizare si contractul intre vanzator si client acceptat la plasarea comenzi. Produsele neridicate sunt tratate conform un retur.
Pentru a renunta la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare cu referire la acest lucru, pe e-mail comenzi@stabledesk.ro.
Returul produsului se va face doar dupa comunicarea telefonica a adresei la care se va expedia produsul de catre consultantii nostrii de vanzari.
Produsul returnat NU trebuie sa prezinte urme de utilizare, trebuie sa fie returnat in ambalajul original (intact) cu toate accesoriile si etichetele intacte si sa fie insotit de actele care-l insoteau in momentul livrarii.
Daca produsul returnat este deteriorat sau prezinta clare semne de utilizare astfel incat nu va putea fi vandut ca produs nou, ne rezervam dreptul de a refuza primirea produsului.
In cazul in care doriti sa returnati produsele primite va rugam sa ne contactati inainte telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de returnare.
Pentru produsele personalizate nu exista posibilitatea de returnare.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 de zile de la receptionarea returului. Banii se returneaza intr-un cont bancar comunicat de catre dvs.
Returul produselor se poate face doar de pe teritoriul Romaniei.
Pentru varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 consultati link-ul:
http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf
Pentru orice nelamurire va rugam sa ne contactati prin email la comenzi@stabledesk.ro.
Garanție produse StableDesk:
Unele dintre produsele comercializate de PADFORCE s.r.l. sub brandul StableDesk beneficiază de o garanție extinsă de până la 5 ani, valabilă atât pentru Persoane fizice, cât și pentru Persoane juridice.
Produsele cu garanție extinsă
Toate produsele ce includ următoarele modele de cadre reglabile beneficiază de 5 ANI GARANȚIE pentru partea electrică și metalică:
- Cadru StableDesk Lite (Cod produs: SD-112)
- Cadru StableDesk, 80 kg (Cod produs: SD-102)
- Cadru StableDesk Plus (Cod produs: SD-113)
- Cadru StableDesk Pro (Cod produs: SD-101)
Fac excepție de produsele care nu sunt menționate mai sus și sunt comercializate de către magazinul nostru online, ele beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate.
Termenul de garanție este de 24 luni pentru persoane fizice și de 12 luni pentru persoane juridice.
Certificatele de garanție sunt emise de către societatea noastră.
Conform legii, produsele ce au însumate intervenții de service de peste 10% din perioada de garanție sau care, la o singură intervenție, depășesc această perioadă, se înlocuiesc cu produse noi, identice sau se returnează clientului contravaloarea produsului.